Free Shipping ON all Orders

Winter Wish White Modern Rug

or make 4 interest-free payments of $102 AUD fortnightly with Afterpay More info

Size Guide

25 in stock - Leaves Warehouse in 1 to 3 days

Size


  • A textural that brings an entirely new conceptual creation to the realm of viscose and wool. This softly toned range relies on wonderful patterning and texture to make its mark on our existing line up, and does so brilliantly. Hand tufted patterning on gorgeous backing creates a 'raised' effect that is the highlight of the Winter collection.

    Features:
    • Wool + Viscose
    • Made in India
    • 6mm Pile Height
    • Exclusive Hand Loomed Designs
    • Variable Textured Height
  • Free Shipping Australia Wide.
    We normally process all orders and dispatch within 1 to 3 working days. 

    Our delivery partners can only deliver on weekdays

    Approximate delivery time as per schedule below after dispatch:

    Delivery Location Estimated Shipping Time 
     Sydney, Brisbane, Melbourne  3-4 weekdays
     ACT, Regional NSW, VIC & QLD  5-6 weekdays
     Adelaide  5-8 weekdays
     Perth  6-10 weekdays
     TAS, Regional SA, WA & NT  10-14 weekdays

    Times are are estimates only as delays outside of our control may occur.

  • Your satisfaction is our top priority! If you are not 100% satisfied with your purchase for any reason, then we aren't either.

    Simply send the rug back to us for a full refund or we can organise the return for only $29.95 per item.

    • We will gladly accept returns within 14 Days of receiving your new rug.
    • All we ask is that the rug is not used, is in the same condition you received it and is in the original box and/or packaging.
    • There is a $29.95 return shipping fee per item which will simply be deducted from your refund.
    • Please allow up to 2 weeks for the refund, this allows time for shipping and inspection of the rug.

Customer Reviews

Based on 1 review
100%
(1)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
K
K.M.
Winterwish white modern rug

I am very disappointed in this rug it is a dirty white colour with all these black inconsistent lines in it .My friends and I agreed it looks faulty so I emailed rugs emporium and told them and they sent me a photo of a different rug saying it's a pattern in it . I emailed back and said it was the wrong rug and they didn't reply . I'm so disappointed after paying six hundred dollars for it

Hi Kellie, I'm so sorry you are unhappy with your purchase. I have checked and we have provided a full refund of your purchase. We are looking into see where the fault happened and if our images are not a true representation or if the rugs we received are different to the original samples as yours is the only complaint so far, and understandably so. Our sincerest apologies for this

You May Also Like:

Recently Viewed:

Size Chart
Floor Rug Size Guide